Peste cu ceapa si cascaval in rola


    Eu ador pestele si reteta de astazi este extraordinar de gustoasa, ceapa lasa o aroma superba, cineva care nu cunoaste reteta nici nu ar banui ca este ceapa (asa ca sotul meu :D). Pestele este foarte fin  iar cascavalul formeaza o crusta crocanta, care se imbina foarte reusit. Un sfat doar nu puneti multa sare caci maioneza  condimenteaza suficient.

Ingrediente:
500 gr. fileu de peste (la dorinta)
1 ceapa
100-150 gr. cascaval
3- 4linguri de maioneza
Sare, piper, ulei (la dorinta puteti folosi si alte condimente).

Pasi de urmat:
Curatim  ceapa de coaja, o spalam si o tocam marunt. Fileul de peste il spalam si il presuram cu sare,  piper si citeva picatura de ulei (dar nu exageram), il lasam 15-20 minute.

Pregatim o tava (eu am folosit una de unica folosinta fiindca toate ba erau mari, ba mici) si aranjam frumos pestele.

Cu o periuta ungem pestele cu maioneza sau orice sos asemanator maionezei (asa am facut eu).

Peste pestele uns cu maioneza presuram atent ceapa tocata anterior.


Ramine doar sa radem cascavalul. Eu am pus multisor dar nu necesar, e suficient doar sa acoperiti ceapa.

Incalzim rola la 180º si punem tava pentru 40-50 minute, pina cascavalul devine de o culoare aurie. Acesta este rezultatul, sper sa va placa... Pofta Buna!!!














0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe