Mamaliga cu ragu si cascaval in rola


     Astazi prelungim seria bucatelor in care folosim ragu-ul de carne. Pentru prima data aceasta reteta a preparat-o  mama mea si a fost apreciata tare mult de toata familia si de atunci o pregatim des caci e delicioasa, va garantez.


Ingrediente:
Faina de porumb
Ragu de carne
Cascaval

Pasi de urmat:
Pregatim mamaliga dupa indicatiile de pe pachet. Pregatim o tava si turnam mamaliga inca fierbinte, o nivelam si o lasam sa se raceasca.

Pregatim ragu-ul de carne (reteta o gasiti in sectiunea creme si sosuri).

Eu am ales sa fac doar 2 portii, am folosit un inel de inox pentru a portiona mamaliga. 

Intr-o tava cu ajutorul unui inel de inox (nu este obligatoriu, dar imi place sa-l folosesc pentru a face o forma mai dreapta) incepem sa “construim piramida”  - primul strat va fi  mamaliga apoi adaugam  sosul, urmeaza cascavalul ras si  repetam iarasi mamaliga, sosul si iar cascaval (de data aceasta am folosit cascaval topit). 

Incalzim rola pina la 200 º si tinem mamaliga circa 20-30 minute. Acesta este rezultatul de care am ramas foarte multumita. Pofta Buna tuturor!!!

PS:  Daca vreti sa faceti o cantitate mai mare de aceasta mincare  impartiti in doua mamaliga  si o turnati in 2 tave de aceeasi dimensiune.  Cind vine timpul sa amestecati ingredientele folositi foaia de mamaliga intreaga, in asa mod va fi mai mare si nu vor ramine resturi.











0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe