Omleta cu zucchine si ton


     Astazi vom pregati o omleta, nu una traditionala ci una mai consistenta care ar fi ideala atit pentru dejun cit si pentru cina. Sincera sa fiu cind nu prea am chef sau timp sa gatesc ceva de mincare, gatesc omleta – repede, gustos si sanatos. Exista o multime de retete de acest tip:  cu legume, cascaval, peste, carne... dar eu am ales sa prezint azi “adorata” membrilor familiei mele, apreciata tare mult. Deasemenea si modalitatea de coptura difera, o putem face pe tigaie asa cum am ales eu sau o punem in rola, indiferent cum alegem sa o preparam eu va pot asigura ca e extraordinar de gustoasa.

Ingrediente:
2 zucchine (bostanei)
1 ceapa
1 cutie de ton
4 oua
5 linguri de smintina (sau lapte)
30-50 gr. cascaval
50 ml. ulei
Sare, piper

Pasi de urmat:
Curatim de coaja o ceapa, o spalam si o taiem marunt. Zucchinele se spala , se usuca si se taie cubulete (daca e nevoie curatim de coaja si de seminte).


Punem o tigaie la foc cu ulei (eu am adaugat in tigaie si uleiul din conserva de ton), asteptam sa se incalzeasca si adaugam ceapa, dupa 2-3 minute adaugam  zucchinele le coacem 5-7 minute, adaugam tonul scurs de ulei si coacem totul impreuna vreo 2-3 minute la foc mediu spre mic.



Intre timp batem ouale cu smintina (sau laptele), condimentam cu sare si piper si turnam compozitia peste legumele si tonul calit. Amestecam bine si punem capacul (folosim foc mic).
                           

Peste circa 5 minute ridicam capacul si daca a inceput sa se incheghe oul deasupra atunci intoarcem omleta cu ajutorul capacului. Punem omleta inapoi in tigaie pe partea cruda si presuram cu cascaval ras. Punem capacul si lasam sa se coaca 4-5 minute.

Cind omleta este coapta o servim  fierbinte sau calduta. Pofta Buna!!!


 

0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe