Revelion 2013


Vreau tuturor la va urez  un an plin de bucurii, liniste si caldura sufleteasca, dar nu uitati ca bucuria vine din lucruri marunte, linistea vine din suflet, caldura sufleteasca vine din inimile noastre!!! Un an nou fericit tuturor!!!
In acest an revelionul il sarbatorim in familie, si vreau sa va prezint masa si meniul nostru, nu este atit de bogat ca si in anii trecuti, fiindca este o perioada de criza, si am invatat din trecut ca tare multa mincare ramine.  
Deci, incep cu aranjarea mesei. Am folosit un set de farfurii albe de porcelan, un set de pahare simple, transparente fara uzor si un set de furculite din inox, servetele rosii din coton si o fata de masa brodata. Dupa cum vedeti nimic complicat, deloc pompos, simplu si dragut.

Centrul mesei l-am decorat cu portocale si crengute verzi de dafin (ar fi fost mai frumos cu crengute de brad, dar eu nu am gasit) si un glob mare pentru brad.

Acum sa trecem la meniul de sarbatoare.
Aperitiv de salamuri si cascaval

Aperitiv de castraveti si rulouri cu brinza, usturoi si cascaval

Aperitiv de legume

Aperitiv de somon si lamie



Salata “Mimoza”

Salata din ciuperci, castraveti si limba


Lasagnea

Tort Napoleon

Macedonia de fructe

Cam atit.... La multi multi ani!!!!!

PS: Toate retetele le voi posta incepind cu data de 1 ianuarie.























0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe