Pasta al pomodoro

  
 De astăzi am intrat în postul Crăciunului, o perioadă în care fiecare dintre noi incearcă să fie mai bun... Însă, postul aduce și mari bătăi de cap gospodinelor noastre care încearcă din răputeri să gătească ceva delicios dar și la un preț nu exagerat. Prima rețetă de post  de pe acest blog, este Pasta al pomodoro, din italiană - pastă în sos de roșii. Este o recetă simplă, ieftină dar în același timp foarte gustoasă.  Deci, să ne apucăm imediat de treabă׃
      Ingrediente:
400 gr. spaghete (eu am folosit integrale),
400 gr. conservă de roșii
1ceapa medie,
2 căței de usturoi,
1 lingură de ulei de măsline,
4-5  fire de busuioc,
Sare,
      Pași de urmat:
   Curățim ceapa și o tăiem mărunt, usturoiul îl curțim și îl pisăm cu un cuțit.

   Într-o tigaie punem la încălzit o lingură de ulei și adăugăm usturoiul pisat



   Dupa 2-3 minute, după ce uleiul s-a parfumat cu aroma de usturoi, adăugăm ceapa și o lăsăm să se rumenească. Agăugăm pasta de roșii (daca folositi o pasta de roșii foarte groasă o dizolvați cu apă), dar nu înainte de a scoate usturoiul și lăsăm 4-5 min să se coacă.

   După 4-5 minute, adăugăm busuiocul (eu am utilizat busuioc congelat) și sarea,  mai lăsăm 5 min. să  se coacă bine (de dorit să se coacă la foc mediu, nu mare).



   Între timp se pune în apă clocotita pasta, și o fiebem după indicațiile de pe pachet, cînd e fiartă pasta, o scurgem de apă, (păstrăm  un  un polonic din apă de coptura)



   Spaghetele scurse se pun în tigaia cu sosul de roșii, se coc împreună pentru a se amestica bine aromele . Dacă vă  pare sosul prea uscat se adauga apa pe care am tinut-o deoparte.





   Și voila...  LA PASTA AL POMODORO este gata!!!




   Cei care nu țin post pot presura pasta cu parmegian, în speranța ca va placut vă urez tuturor  POFTĂ BUNĂ!!!


2 Comentarii:

  1. Chiar imi place receta ta, e atit de simpla, busuiocul ii da un gust tare bun, nu l-am mai folosit pina acum dar cred ca nu voi renunta la el, mai ales pentru aceaste spaghete, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut reteta mea si te mai astept cu mult drag pe blog meu

    RăspundețiȘtergere

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe