Salata "Mimoza"


Aceasta salata o tin minte de cind eram micuta, mamica o gatea des de sarbatori, si in acest an m-am gindit sa inlocuiesc  traditionala “Shuba” cu ea. In familia mea “Mimoza” este apreciata mult, fiindca cu totii iubim pestele. Poate reteta originala este diferita, nu stiu, dar eu o voi prepara asa cum o stiu ...
Avem nevoie de:
4 cartofi
4 oua
150 gr. cascaval
1 conseva de ton
Maioneza

Mod de preparare:
Fierbem cartofii (eu pun sare la fiert, ca sa se patrunda cartofii) si ouale, le racim si le curatim de coaja.

Pregatim platoul in care vom face salata. Ungem cu maioneza.

Incepem sa construim salata ,  prin partea mare a razatoarei dam 2 cartofi si cu o lingura nivelam.

Ungem cu maioneza. Si vom repeta cu maioneza  dupa fiecare strat.

Urmatorul strat va fi constituit din albusul a 2 oua. Si iar ungem cu maioneza.

Scurgem uleiul din cutia de ton (sau alt peste, dupa preferinta) si formam stratul 3.

Dupa ce am pus tonul repetam iar ordinea ingredientelor. Adica, vom avea cartofi, ou, ton  iar cartofi, ou. Peste ouale unse cu maioneza radem cascavalul.

Ultimul pas - faramitam galbanusurile. Pofta Buna tuturor!!!


















0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe