Cartofi cu rozmarin la cuptor



      Din păcate familia mea nu este atît de bravo ca să țină tot postul, dar miercuri și vineri sunt zilele în care postim mereu.  Deaceea azi  vom continua seria - bucate de post, și m-am gîndit la o rețetă simplă, dar cu adevărat iubită de toți membrii familiei mele. Sinceră să fiu de la început nu prea îmi plăcea rozmarinul, dar acum il ador, în cartofi, în carne, mmmm... ce bun e!!! O chestie importantă este tava pe care o folosiți, dacă  lipește atunci ar fi bine să folosiți hîrtie de copt pentru o rețetă reușită . Deci, să ne apucăm imediat de treabă:
      
        Ingrediente:
1kg de cartofi,
90- 100 gr. de ulei
Sare,
Piper,
5 ramuri de rozmarin ( puteți folosi și uscat)
      
       Pași de urmat:


Cartofii se curăță de coajă, se spală și se taie în bucăți destul de groase.





Rozmarinul se spală și se taie mărunt.


Într-un bol se amestecă toate ingredientele: cartofii, rozmarinul, uleiul, sarea și piperul.


Încălzim cuptorul pînă la 200 º C.  Punem tava cu cartofi  pentru 40-45 min la cuptor, să nu uităm să amestecăm după 15-20 min.

Acesta este rezultatul!!!

În speranța că v-a plăcut rețeta mea de azi vă urez Poftă Bună!!!











0 Comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe