Bifteca griliata


Astazi vom pregati o reteta din carne tare buna, fina, moale si simpla de gatit. In familia mea se pregateste destul de des, din diferite feluri de carne, vita, porc, pui, curcan. Eu am obtat pentru o carne tinara de porc si rezultatul a fost superb.

Ingrediente:
400 gr carne de porc
Sare, ulei

Mod de preparare:
Carnea o spalam si o taiem felii de 2-2.5 cm grosime.

 

Punem tigaia grill la foc, o ungem cu ulei si o presuram cu sare ( am folosit sare mascata). 


Cind s-a incalzit bine punem carnea pe tigaie.


Lasam sa se coaca 3 minute, intoarcem carnea si o coacem inca 3 minute pe alta parte.


Servim  carnea fierbinte cu orice garnitura, eu am ales o salata cu nuci si rucola. Carnea e foarte gustoasa daca o stropim cu suc de lamie.  Pofta Buna!!!

2 Comentarii:

  1. mmmm...ce bun,insa salata nu prea o inteleg,e din frunze de papadie cu miez de nuca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, este o salata tare buna din nuca si rucola (frunze verzi de salata) :D. Sper sa o incerci si sa-ti placa, pup

    RăspundețiȘtergere

 
  • © 2012-2013 Designed by Divdic Gheorghe